Blog
V našich blozích se vám budeme snažit ukázat na čem momentálně pracujeme. Doufáme, že se vám budou naše články zamlouvat a najdete v nich inspiraci.
Co obsahuje měsíční paušál za provoz webu
V dnešním světě extrémně rychle se rozvíjejícího internetu je pro úspěšnou webovou prezentaci nutná neustálá aktualizace a údržba. Proto poskytujeme všem našim klientům vstřícnější jednorázovou cenu za zhotovení webové prezentace a současně pravidelné aktualizace a servis redakčního systému na kterém je web provozován. Technicky vzato se jedná o několik činností, které probíhají takzvaně "na pozadí" a klient se o tuto důležitou součást webu nemusí vůbec starat - může se v klidu věnovat své praci a zaměření, bez nutnosti zajišťovat technickou kvalitu webu.
Číst celý článekARCHETYP HRDINA - podrobnější popis
Každý jsme měli nějaké hrdiny už jako malé děti, když jsme se zájmem sledovali pohádky. Málokdo si však uvědomuje, že se tento archetyp nevyskytuje pouze v pohádkách, ale také v reklamě, což ve výsledku hodně ovlivňuje to, jaké zboží nakupujeme.
Číst celý článekKdyž chcete udělat sexy firmu, tak jedna kampaň nestačí
Vytvořit značku je velmi náročná, dlouhodobá a také velmi subjektivní záležitost. Stejně tak tomu je v případě, když k nám přijde klient se zadáním změnit vnímání jeho značky u cílového publika. Mnohdy jsou to však tak obecná kriteria tipu "chceme být sexy" nebo "chceme být moderní", že si pak po nocích lámu hlavu z jakého konce mám daný koncept uchopit a přetvořit k úspěšné realizaci. Postupně jsem však přišel na několik vzorců, které jsou všeobecně uplatnitelné a úspěšné. Přesto je však potřeba říci si několik faktů, které úspěšnému konceptu brání.
Číst celý článekFiremní profily na facebooku - v dnešní době nutnost
Nedávno jsem se setkal s klientem, který projevil lítost na tím, že jeho cílová skupina "stárne" a žádná na bohužel nenavazuje. Současně projevil obavy o budoucnost svého byznysu a žádal mě o radu.
Číst celý článekDívka měsíce - náš triumf nejen pro regionálního zákazníka
Od začátku naší činnosti jsme si pohrávali s myšlenkou vlastního produktu. Jenže to chce samozřejmě na začátku nápad a také samotná realizace je náročná. Následně musíte přesvědčit investory o svém nápadu. Na rozdíl od kampaní, které jsme připravovali pro firmy, jsme přišli s vlastním a především dlouhodobým konceptem. A tak vznikl projekt Dívka měsíce.
Číst celý článek