ARCHETYP HRDINA - podrobnější popis

vytvořeno: 7.12.2015, před 10 roky v rubrice Blog Každý jsme měli nějaké hrdiny už jako malé děti, když jsme se zájmem sledovali pohádky. Málokdo si však uvědomuje, že se tento archetyp nevyskytuje pouze v pohádkách, ale také v reklamě, což ve výsledku hodně ovlivňuje to, jaké zboží nakupujeme.

Specifikace

Cíle hrdiny jsou: Dosažení takového úspěchu, který dokáže něco změnit k lepšímu.

Dar: Ve většině případů jsou to jeho super schopnosti, díky kterým mění věci k lepšímu. K dalším pozitivním povahovým schopnostem patří například odvaha. Tyto super schopnosti a povahové rysy se liší na základě kulturních odlišností dané společnosti.

Strategie pro hrdinu: Být schopným, silným a mocným dle vlastních limitujících možností.


Pro archetyp hrdiny jsou typické vlastnosti jako koncentrace, disciplína a činit vhodná rozhodnutí, ovlivňující věci k lepšímu. 

Společnosti a jejich hrdinové

Společnost Nike: Michael Jordan (basketbal), Tiger Woods (golf), Rafael Nadal (tennis)

Společnost FedEx: Tom Hanks ve filmu Trosečník

James Bond jako osobní značka: Gilette, Visa, Heineken




Kampaň Heinekenu s Jamesem Bondem

Autor: Aleš Durďák (specialista na content marketing v online médiích),     776 16 72 74 / ales.durdak@gmail.com / facebook


Služby

Baví nás zkoušet nové věci, hlavně ve spojení internetového marketingu, webových stránek a sociálních sítí.


Webové stránky

Kreativní propagace

Máme skvělý plán, jak oslovit stovky i tisíce zákazníků.

Webové stránky

Webové stránky

Internetové stránky navrhujeme tak, aby vydělávaly peníze.

Sociální sítě

Sociální sítě

Umíme používat Facebook i další sociální sítě ve váš prospěch.

Vývoj software

Vývoj software

Vytváříme software, který usnadňuje práci a šetří čas.