Firemní profily na facebooku - v dnešní době nutnost

vytvořeno: 12.6.2014, před 11 roky v rubrice Blog Nedávno jsem se setkal s klientem, který projevil lítost na tím, že jeho cílová skupina "stárne" a žádná na bohužel nenavazuje. Současně projevil obavy o budoucnost svého byznysu a žádal mě o radu.

Jak vznikla propast na trhu?

90.léta versus současnost

Po roce 89 přišel podnikatelský boom, založený na kamenném prodeji. Tento boom fungoval po celá 90.léta velmi úspěšně, ale s nástupem konkurence a příchodem internetového prodeje jdou čísla neustále dolů.

Bohužel, smutným konstatováním je fakt, že majitelé kamenných, kteří se pomalu blíží důchodovému věku, nechtějí tuto situaci řešit, protože:

  • nerozumí sociálním sítím a jejím benefitům pro jejich kamennou prodejnu
  • nechtějí se učit novým věcem
  • ​kamenný prodej je  řešen prodejem přes eshop, který však v mnoha případech nefunguje efektivně a neprodává

​​

CO JE POTŘEBA UDĚLAT?​

MĚJTE JASNO VE VAŠÍ CÍLOVÉ SKUPINĚ V SOUVISLOSTI S VAŠÍM PRODUKTEM

​Většina majitelů firem bohužel příliš neřeší to, co je v zaměření se na určitý produkt to nejstěženější. Tedy odpovědí na otázku "Jaká je naše cílová skupina, která produkt bude využívat?"

Přemýšlejte dopředu 

Komunikací na facebooku budujete z dlouhodobého hlediska komunitu, tedy vaší klientelu, což může být běžný návštěvník kamenné prodejny, případně člověk, využívající internetového obchodu. 

Díky kumulaci uživatelů máte možnost z demografického úhlu pohledu sledovat kdo je váš klient. Na základě těchto údajů můžeme přemýšlet mnohem více koncepčně. Například prostřednictvím kampaně a či zvýhodnění zaměřit uživatelovu pozornost na další produkty za vašeho portfolia. 


Investujte do kampaní

​Kampaně vám především přinesou publicitu, která sebou nese nové klienty.

Dva tipy kampaní:

a) Mikrostránka + facebook profil

b) Komerční facebook kampaň

Buďte interaktivní

Co nejvíce na sociální sítě zabírá je interaktivní přístup. Díky aktivnímu přístupu vašich facebook fanoušků, tak získáváte příležitost prezentovat povědomí o vaší firmě.

Vytvořte si marketingový plán a pracovní tým

Pro to, aby jste byla vaše firma na facebooku úspěšná, je třeba mít na paměti, že byste měli mít alespoň přibližnou představu o tom, jak budete v daném období s fanoušky komunikovat. Doporučujeme vám využít naší nabídky v podobě tvorby celoročního marketingového plánu.


Připravil: Aleš Durďák

Služby

Baví nás zkoušet nové věci, hlavně ve spojení internetového marketingu, webových stránek a sociálních sítí.


Webové stránky

Kreativní propagace

Máme skvělý plán, jak oslovit stovky i tisíce zákazníků.

Webové stránky

Webové stránky

Internetové stránky navrhujeme tak, aby vydělávaly peníze.

Sociální sítě

Sociální sítě

Umíme používat Facebook i další sociální sítě ve váš prospěch.

Vývoj software

Vývoj software

Vytváříme software, který usnadňuje práci a šetří čas.