Vytvoření logotypu, grafický manuál
Korporátní identita se snaží vytvořit povědomí o firmě, společnosti, produktu nebo službě a má za úkol zanechat v návštěvníkovi jasnou stopu, tak aby si například při další příležitosti vybavil logo nebo firemní barvu.
Co je to logotyp a grafický manuál?
Logotyp je graficky nebo písemně vyjádřený název společnosti, produktu, služby, značky atp. Nejčastěji se používá specifický font písma, který se doplňuje například o piktogram a jako celek se při správném používání stává důležitým prvkem při propagaci firmy, produktu nebo služby.
Grafický manuál je soubor pravidel, která říkají, jak má vypadat logo společnosti, jaké barvy se mají používat pro web a tiskoviny, a také říká, jaký se má používat typ písma.
Logotyp a grafický manuál se jako celek řadí do balíčku Korporátní identita.
Co vám vytvoření logotypu nebo grafického manuálu přinese?
Korporátní identita se snaží vytvořit povědomí o firmě, společnosti, produktu nebo službě a má za úkol zanechat v návštěvníkovi jasnou stopu, tak aby si například při další příležitosti vybavil logo nebo firemní barvu. Pak už je jenom malý krůček k tomu, aby si ve spojení s kvalitní službou nebo produktem našel cestu k další návštěvě firemního webu nebo prodejny.
Pro koho je vytvoření korporátní identity určeno?
Ideálně pro všechny, kdo nemá jasně ucelenou tvář firmy a chce se dostat více do povědomí.
Případová studie
Pro společnost GPLIMITS s.r.o. jsme vytvořili korporátní identitu, kde jsme vedle loga a barevných dispozic vytvořili webovou prezentaci na redakčním systému iCard.
Náhled základního logomanuálu s barevnými dispozicemi :