Jaké formáty propagace nabízí Slovácký magazín?
PR článek
Jedná se o jednorázový článek formou rozhovoru, popisující činnost dané firmy či živnostníka. PR článek nabízíme ve stylistické úpravě, včetně vyhotovení fotografií k článku. Jedná se o elektronickou podobu, je tedy možné do článku přidat různé odkazy, ale především jej šířit formou sociálních sítí. PR článek je například vhodný pro místní firmu, která se rozhodne uvézt na trh nový produkt nebo službu.
Vlastní rubrika
Je vaším prioritním zájmem upozornit na některou činnost, o které máte hodně co říci a současně tak na svoji činnost dlouhodobě upozorňovat, je formát vlastní rubriky tou správnou volbou. Například se může jednat o novou kavárnu, jejíž majitel barista popíše formou PR článků jak správně vnímat kávu, jakým nešvarům se vyhnout atd.
Videa a fotografie
Tvorba profi fotografií či videí jsme pro vás schopni zajistit v požadované kvalitě.
Sociální sítě (poradenství/správa)
Tvorba kampaní ve spojení se sociálními sítěmi.
Slovácký magazín jako mediální partner
V roce 2014 je Slovácký magazín mediálním partnerem těchto akcí: