Primárně jsme se zaměřili na osvětu v oblasti využití sociálních sítí, nových aplikací v rámci webové prezentace a event marketingu jako nástrojů pro vytváření dobrého jména školy.
Co je to Marketing pro školy?
Projektem Marketing pro školy jsme jsme se zaměřili revitalizaci marketingu v segmentu školství, kde je tato disciplína velmi zanedbávána.
Našimi stěžejními pilíři jsou:
a) osvěta v oblasti využití sociálních sítí
b) nové aplikacev rámci webové prezentace a event marketingu jako nástrojů pro vytváření dobrého jména školy
Projekt, který byl spuštěn v září 2013, navázal spolupráci s 16 školami. Více o našem projektu najdete na www.marketingproskoly.cz.
Co vám Marketing pro školy přinese?
Po vyhotovení vstupní analýzy u dané školy následuje vyhotovení ročního marketingového plánu. Jedná se o souhrn možností jak účelně propagovat školu na veřejnosti. Projekt Marketing pro školy by měla využít každá škola, pokud chce skutečně účelově a maximálně využít svých trumfů, které má v rukávu.
Pro koho je Marketing pro školy určen?
Orientujeme se na:
- mateřské školy
- základní školy
- střední školy
- vysoké školy
Případové studie
50.let školy (event marketing), ZŠ Sportovní Uherské Hradiště
- tvorba programu k akci, vyhotovení grafických materiálů (bulletin, pozvánky)
ZŠ a MŠ Bystřice pod Lopeníkem
- tvorba logomanuálu a webových stránek
Obchodní akademie Uherské Hradiště, soutěž Miss OAUH 2014
- tvorba konceptu soutěže, propojení se sociální sítí školy, vyhotovení mikrostránky a propagačních materiálů, zajištění ceny do soutěže (12cen), supervize nad celým projektem
ZŠ Čtyřlístek Uherské Hradiště
- Den otevřených dveří (event marketing) - obsahový koncept + propagace k akci + vyhotovení propagačních materiálů
Výstupy v médiích
Miss OAUH
http://slovacky.denik.cz/zpravy_region/kralovnu-krasy-vyberou-i-na-obchodni-akademii-20131123.html
Den otevřených dveří se ZŠ Čtyřlístek
http://slovacky.denik.cz/zpravy_region/skola-ma-nove-prostory-navysi-pocet-zaku-20131229.html