Co je to event marketing?
Pomocí event marketingu (jakákoliv vyvíjená činnost firmy pro své klienty, kde prezentuje své služby nebo produkty) můžeme motivovat a ovlivňovat zákazníky, upevňovat jejich loajalitu, důvěru a prezentovat produkty i služby. V rámci event marketingu nabízíme celoroční plán event aktivit, které zajistí efektivní výsledky.
V rámci event marketingu nabízíme následující řešení:
- tvorba celoročního plánu event aktivit
- kompletní organizace dané události s cílem propagovat svou službu/produkt před vytipovanou cílovou skupinou
- vhodné napojení s webovou prezentací (viz.případová studie MISS OAUH)
- výhodou komunikace je přímá odezva od cílového publika (přímý kontakt, dotazníkové šetření, statistiky návštěvnosti, nákupní chování v místě akce)
Co vám event marketing přinese?
Díky celoročnímu plánu v oblasti event marketingu vám doporučíme vhodné tipy jednotlivých akcí, které osloví právě vaši cílovou skupinu. Dané aktivity v oblasti event marketingu jsme taktéž schopni pečlivě zorganizovat a zpropagovat.
Pro koho je event marketing určen?
Formát event marketingu doporučujeme každé organizaci či OSVČ, kde dochází ke kontaktu se zákazníkem. Vždy doporučujeme vyhotovit roční eventový plán, aby do sebe dílčí organizované akce vhodně zapadaly do celoročních aktivit.
Námi organizované akce v letech 2011 - 2014
- Mladí podnikatelé
- Den pro rodinu
- Dáma klub
- Hvězdy a móda
- Dětský festival (připravovaná akce)
Případová studie
Dáma klub - Společenský dámský klub (kombinace event marketing + networking)
Dámský společenský klub nabízel v letech 2011 a 2012 možnost jak během tematicky naladěného společenského večera navázat kontakty nejen v podnikatelském segmentu.
Mezi zajímavými hosty se například objevili bývalý švédský diplomat Josef Krůžela, sexuolog Radim Uzel, herečka Květa Fialová, komik Josef Alois Náhlovský či spisovatelka Sylva Lauerová.
Prostor pro vlastní prezentaci dostaly také samotné členky Dáma klubu.